قطار هلو کیتی

معرفی زیباترین قطار پرسرعت ژاپن Hello Kitty
این قطار سریع السیر دارای واگن هایی است که با تصاویر شخصیت محبوب Sanrio تزئین شده است و شامل یک فروشگاه تخصصی و گوشه های مختلف برای نمایش هلو کیتی است. به کمک این قطار طرفداران Hello Kitty در ژاپن و خارج از کشور راه جدیدی برای لذت بردن از شخصیت بسیار محبوب شرکت ژاپنی Sanrio دارند.
این قطار صورتی و سفید با طراحی الهام گرفته از نوار علامت تجاری Hello Kitty، تقریباً هر روز تا بین ایستگاه‌های شین اوزاکا و هاکاتا با هدف معرفی مسافران به مکان‌های دیدنی در غرب ژاپن حرکت می‌کند.

واگن‌های 1 و 2 تجربه کامل Hello Kitty را در اختیار سواران می‌گذارند، از جمله صندلی‌ها، سایه‌بان‌های پنجره‌ها، و حتی توالت‌هایی که با روبان‌های صورتی تزئین شده و تصاویری از این شخصیت وجود دارد. همچنین در گوشه هایی نمایشهای ویژه ای وجود دارد که مناطقی در اطراف غرب ژاپن را معرفی می کند. واگن‌های 3 تا 8 دارای شکل استاندارد هستند، اما حتی در اینجا هم طرفداران تیزبین می‌توانند هلو کیتی را پیدا کنند.
مسافرها می توانند واگن های 1 و 2 را به صورت آنلاین بلیط رزرو کنند یا واگن های 3 تا 8 را رزرو نشده سوار شود. قطار هر روز یک سفر رفت و برگشت انجام می دهد، به استثنای 18 تا 20 ژوئیه، 8 تا 10 اوت، و 3 تا 5 و 26 تا 28 سپتامبر که برای تعمیر و نگهداری معمول به فروشگاه می رود.
تزیینات به سبک هلو کیتی در تمام قسمت های قطار قابل مشاهده است از صندلی ها تا طراحی کف قطار همه به رنگ صورتی و به صورت چهره هلو کیتی و پاپیون است .
مطمئنا سفر با این قطار یکی از بهترین و جذاب ترین سفرهای عاشقان هلو کیتی است .

میتوانید تنوع و زیبایی محصولات هلو کیتی را در سایت ما مشاهده و در صورت پسند خرید نمایید .

این کالا به علاقمندیتان اضافه شد!
کالا به لیست مقایسه اضافه شد.

این سایت جهت بالا بردن سطح خدمات رسانی به شما عزیزان از کوکی استفاده می‌کند.