محبوبیت هلو کیتی Hello kitty

برای آن که در ساخت اسباب بازی به موفقیت دست پیدا کنید باید از خلاقیت و مهارت کافی برخوردار باشید. اگر شخصیتی که می سازید پشتوانه ی فرهنگی داشته باشد که امتیاز و شانس بیشتری در این کار خواهید داشت. یکی از کشورهایی که در این زمینه پیشرفت و موفقیت چشمگیری کسب کرده است ژاپن است. یکی از این شخصیت های محبوب ژاپنی که امروزه محبوبیت جهانی پیدا کرده است، هلو کیتی است. هلو کیتی یک گربه بابتیل ژاپنی است که از فرهنگ ژاپنی گرفته شده است.

بیشتر بخونید
سارا ستایش
1150 مشاهده ها

قطار هلو کیتی

معرفی زیباترین قطار پرسرعت ژاپن Hello Kittyاین قطار سریع السیر دارای واگن هایی است که با تصاویر شخصیت محبوب Sanrio تزئین شده است و شامل یک فروشگاه تخصصی و گوشه های مختلف برای نمایش هلو کیتی است. به کمک این قطار طرفداران Hello Kitty در ژاپن و خارج از کشور راه جدیدی برای لذت بردن از شخصیت بسیار محبوب شرکت ژاپنی Sanrio دارند.

بیشتر بخونید
سارا ستایش
673 مشاهده ها

اولین رستوران هلوکیتی در جهان

اولین رستوران هلو کیتی در جهان   رستوران دیم سام در هنگ کنگ   برای چندین دهه هلو کیتی نمادی در سراسر ژاپن بوده است، جایی که ایده هلو کیتی کارتونی در آنجا آغاز شد. از آن زمان به بعد، محبوبیت هلو کیتی در همه جا افزایش یافت ، از کشورهای آسیایی اطراف گرفته تا مجله تایم ایالات متحده. 

بیشتر بخونید
سارا ستایش
601 مشاهده ها

تاریخچه هلو کیتی ( Hello kitty )

در سال 1962، Shintaro Tsuji، بنیانگذار Sanrio، شروع به فروش صندل های لاستیکی با گل های نقاشی شده روی آنها کرد.  تسوجی به سود حاصل از افزودن طرحی زیبا به کفش‌ها اشاره کرد و کاریکاتوریست‌هایی را برای طراحی شخصیت‌های زیبا برای کالای خود استخدام کرد. Hello Kitty توسط یوکو شیمیزو طراحی شد و در سال 1974 به صف شخصیت های اولیه Sanrio اضافه شد.

بیشتر بخونید
سارا ستایش
1836 مشاهده ها

با خانواده هلو کیتی آشنا شوید

هلو کیتی با نام کامل کیتی وایت شناخته میشود و توسط خانم یاکو شیمیزو به صورت گربه سفید انسان نما با پاپیون قرمز و بدون دهان طراحی شده است . هلوکیتی در خانه ای کوچک در یک خانواده ی خوب در لندن بزرگ شد. هلو کیتی یک خواهر دوقلوبه نام میمی دارد میمی نیز مثل هلو کیتی سفید است. شاید خلقیات و سلیقه او در لباس پوشیدن با خواهرش متفاوت باشد اما این دو نفر همدیگر را خیلی دوست دارند. خواهر هلو کیتی بسیار خجالتی است و بیشتر تمایل دارد در خانه بماند به همین علت عکس های زیادی از میمی در فضای مجازی نمیباشد. او یک پاپیون زرد رنگ بر روی گوش راست خود دارد.

بیشتر بخونید
سارا ستایش
2139 مشاهده ها
این کالا به علاقمندیتان اضافه شد!
کالا به لیست مقایسه اضافه شد.

این سایت جهت بالا بردن سطح خدمات رسانی به شما عزیزان از کوکی استفاده می‌کند.