با خانواده هلو کیتی آشنا شوید

هلو کیتی با نام کامل کیتی وایت شناخته میشود و توسط خانم یاکو شیمیزو به صورت گربه سفید انسان نما با پاپیون قرمز و بدون دهان طراحی شده است . هلوکیتی در خانه ای کوچک در یک خانواده ی خوب در لندن بزرگ شد. هلو کیتی یک خواهر دوقلوبه نام میمی دارد میمی نیز مثل هلو کیتی سفید است. شاید خلقیات و سلیقه او در لباس پوشیدن با خواهرش متفاوت باشد اما این دو نفر همدیگر را خیلی دوست دارند. خواهر هلو کیتی بسیار خجالتی است و بیشتر تمایل دارد در خانه بماند به همین علت عکس های زیادی از میمی در فضای مجازی نمیباشد. او یک پاپیون زرد رنگ بر روی گوش راست خود دارد.

یونیسف هلوکیتی را به عنوان سفیر کودکان و دولت ژاپن به عنوان نماد گردشگری انتخاب کرده است .

مثل تمام شخصیت ها، هلو کیتی هم پدر و مادر دارد و مادرش را درست مثل ما مادر و پدرش را بابا صدا می زند. پدر هلو کیتی جرج وایت در یک شرکت بازرگانی مشغول به کار است. او اهل مطالعه است، برای زندگی و اهدافش سخت تلاش می کند و نسبت به دیگران احساس مسئولیت کرده و از آن ها مراقبت می کند.

جرج فرد خوش طبعی است و باعث خنده و شادی خانواده می شود، زیرا او علاقه به جوک گفتن و خنداندن خانواده دارد. مادر هلو کیتی مری نام دارد که مثل همه مامان ها بسیار دوست داشتنی است. در اکثر مواقع او پیش بند دارد و این نشان می دهد که مادر هلو کیتی علاقه زیادی به آشپزی دارد. پای سیب هایی که مادر هلو کیتی می پزد بسیار لذیذ و خوشمزه هستند.

هلو کیتی پدر بزرگ و مادر بزرگ نیز دارد. مادر بزرگ هلو کیتی مارگارت است. او آشپز بزرگی است شاید به همین دلیل است که مادر هلو کیتی نیز آشپزی را خیلی خوب انجام می دهد، زیرا از مادرش یاد گرفته است. مادر بزرگ هلو کیتی در گلدوزی نیز مهارت خوبی دارد.

پدر بزرگ هلو کیتی آنتونی نام دارد. او اطلاعات عمومی خیلی خوبی دارد به همین دلیل قصه های خیلی جذابی برای گفتن دارد و هلو کیتی و خواهرش علاقه زیادی به داستان های پدر بزرگشان دارند همچنین او به نقاشی نیز علاقمند است.

این کالا به علاقمندیتان اضافه شد!
کالا به لیست مقایسه اضافه شد.

این سایت جهت بالا بردن سطح خدمات رسانی به شما عزیزان از کوکی استفاده می‌کند.