تاریخچه هلو کیتی ( Hello kitty )

در سال 1962، Shintaro Tsuji، بنیانگذار Sanrio، شروع به فروش صندل های لاستیکی با گل های نقاشی شده روی آنها کرد.  تسوجی به سود حاصل از افزودن طرحی زیبا به کفش‌ها اشاره کرد و کاریکاتوریست‌هایی را برای طراحی شخصیت‌های زیبا برای کالای خود استخدام کرد. Hello Kitty توسط یوکو شیمیزو طراحی شد و در سال 1974 به صف شخصیت های اولیه Sanrio اضافه شد.

Hello Kitty در ابتدا فقط به عنوان "گربه سفید بدون نام شناخته می شد. شیمیزو نام کیتی را برگرفته از اثر لوئیس کارول Through the Looking-Glass.  که در طول یک صحنه در اوایل کتاب، آلیس با گربه ای بازی می کند که آن را کیتی می نامد.

شعار Sanrio "ارتباطات اجتماعی" است، و Tsuji می خواست که نام تجاری آن را با درج یک تبریک منعکس کند. او ابتدا   Hi Kitty را در نظر گرفت و سرانجام به Hello Kitty نام فعلی او تصمیم گرفت. Sanrio تصمیم گرفت هلو کیتی را بریتانیایی کند زیرا کشورهای خارجی، به ویژه بریتانیا، در زمان ایجاد هلو کیتی در ژاپن مد روز بودند. Sanrio قبلاً چندین شخصیت در ایالات متحده داشت و می خواست Hello Kitty متفاوت باشد.

در سال 1976، ستسوکو یونکوبو به طور موقت به عنوان طراح اصلی Hello Kitty، پس از اینکه شیمیزو Sanrio را ترک کرد، به عهده گرفت. در سال 1980 یوکو یاماگوچی طراح اصلی شد و از آن زمان تا کنون این مسئولیت را بر عهده دارد. یاماگوچی گفته است که مد، فیلم ها و تلویزیون او را در خلق طرح های جدید الهام می بخشد. سری‌های جدید مربوط به Hello Kitty با طرح‌های مضمون متفاوت به‌طور منظم منتشر می‌شوند که از روندهای فعلی پیروی می‌کنند.

این کالا به علاقمندیتان اضافه شد!
کالا به لیست مقایسه اضافه شد.

این سایت جهت بالا بردن سطح خدمات رسانی به شما عزیزان از کوکی استفاده می‌کند.